Competence Tracker er et program som er utviklet for å gi en systematisk tilnærming og dokumentasjon av realkompetanse og trening.
Mange digitale løsninger gir kontrollen på sertifiseringer og utdannelse, men få av dem gir oversikt og kontroll på trening og reell kompetanse til den enkelte. Dette får du her, satt i system. Med Competence Tracker kan man planlegge og dokumentere trening og opplæring med både egentrening og godkjenninger av instruktør.
Administrator holder oversikten for de ansattes realkompetanse ved hjelp av system for:
- Utløpsdatoer
- Versjoner
- Arbeidsflyt i verifiseringsprosess
- Påminnelser
- Krysstrening
- Lokasjoner og krav
Gjennomført opplæring og trening genererer egne sertifikater
- Knyttet til lokasjon og rolle
- Basert på sett med opplæringer
- Dokumenter og filer kandidaten skal ha satt seg inn i
- Beskrivelser av kompetanseelementer kandidaten skal mestre, med kommentar eller godkjenning fra instruktør
- Quiz – tilfeldig testing underveis i opplæringen
- Sluttgodkjenning av definert instruktør
Mulighet for enkel integrering med Perseus HR-system
Skreddersøm
Mange bedrifter har komplekse digitale økosystemer. Vi anerkjenner at én størrelse ikke nødvendigvis passer alle. Ofte trenger man at et nytt produkt eller løsning må kunne implementeres med eksisterende løsninger. Våre produkter er satt opp slik at vi kan justere dem for å passe inn i ulike prosesser, forretningsmodeller og digitale økosystemer. Det kan også utvikles nye egenskaper i produktene slik at de løser spesifikke oppgaver i deres bedrift. Ta en prat med oss for å diskutere hvordan vi kan sette sammen den riktige løsningen for dere.
TRYGG HAVN
Digitale systemer og produkter er ikke vedlikeholdsfrie. Sammen med kundene våre setter vi opp planer for å sikre systemene og legger plan for videreutvikling av funksjonalitet. For flere kunder har vi også tatt oppdraget med å flytte eksisterende løsninger fra lokalt driftsmiljø over til skyen hos Microsoft (Azure), Amazon og Google med god suksess.