Virksomhet i en boks med Microsoft 365
Moderne samarbeidsverktøy øker de ansattes mobilitet, motivasjon og ikke minst produktivitet. Å gå i skyen med Microsoft 365 vil gi organisasjonen en rekke fordeler sammenlignet med tradisjonelle Office-produkter som Word, Excel, PowerPoint og OneNote.
Å velge Microsoft 365 innebærer mye mer enn å bare flytte e-posten din til skyen. Det vil være til stor hjelp å etablere en helhetlig strategi som strekker seg utover den tekniske konfigurasjonen. Å inkludere adopsjon og endringsledelse med operativ styring vil sikre at brukerne faktisk benytter verktøyene og det tekniske teamet kan håndtere det nye miljøet.
Microsoft 365 består av over 20 produkter. Det kan være vanskelig å vite hvilke man bør bruke til hva, og hvordan arbeidsdagen kan bli mest mulig effektiv. Vi i Veni leverer både Microsoft 365 produktene og tilhørende konsulenttjenester, for å sikre at dere får en smidig overgang og kan nyte full utnyttelse av potensialet i disse.
Alt du trenger, i én løsning
Kommuniser effektivt med Teams
Hold teamet oppdatert ved hjelp av gruppechat, nettmøter, anrop og nettkonferanser.
Koble til. Planlegg. Få arbeidet gjort
Arbeid effektivt med e-post, kalender, kontakter, oppgaver og mer – alt på ett sted.
Tilpass arbeidsområdet
Legg til Microsoft-appene og tredjepartstjenestene du bruker.
Sikkherhetsinstillinger
Brukergodkjenning og automatiserte policybaserte regler.
Beskytte mot cybertrusler
Beskytt deg mot usikre vedlegg, mistenkelige koblinger og annen skadelig programvare.
Enkel konfigurasjon og administrasjon
Du kan enkelt konfigurere brukere og begynne å bruke tjenestene raskt ved hjelp av trinnvise veiledninger.
Microsoft 365 – nøkkelen til suksess ligger i hvordan dere bruker produktet
Hvordan få til styring, opplæring og brukeradopsjon? Hvordan hente ut gevinstene?
Hvilket verktøy skal brukes til hva? Hvordan kan man automatisere, for eksempel, ferieavvikling, anbud og prosjekter? Hvordan kan dere dele relevant informasjon med kunder eller andre stakeholders på en enkel måte og fortsatt ha kontroll?
Det er mange måter dette kan løses på, og svaret vil avhenge av deres hverdag og industri, ta kontakt med oss for å lære mer.
OneDrive, Teams eller SharePoint?
Når skal du skal bruke OneDrive, Teams og SharePoint for dokumenthåndtering. Microsoft 365 gir en rekke muligheter for lagring og deling av dokumenter, der man har dokumenthåndtering både i OneDrive, Teams og SharePoint. Så hva skal man bruke når?
Vi har lang erfaring med dokumenthåndtering, struktur og informasjonsflyt fra flere industrier og kan hjelpe dere med de rette valgene.
Vi kan kartlegge deres utfordringer – og hjelpe å løse dem
Har dere fått bedriften opp på Microsoft 365? Har overgangen etter migreringen gått knirkefritt eller er det misforståelser og forskjellige arbeidsmetoder ute å går? Utnytter dere potensialet?
Det å jobbe i skyen skal være både enklere og sikrere for ansatte og dataene til bedriften.
Hvis dere ikke føler det helt slik ønsker vi å hjelpe dere med dette.
Vi starter med å kartlegge arbeidsmetoder hos brukerne deres. Dette gjør vi gjennom en anonym spørreundersøkelse. Responsen på denne undersøkelsen vil tydeliggjøre behovene deres slik at vi kan bidra der det trengs mest.